3 начина, чрез които велпапето увеличава продажбите

15 януари 2020
3 начина, чрез които велпапето увеличава продажбите

 

1.     Велпапето е сигурност

 

Случвало ли ви се е да изпратите пратка, която след като бъде доставена да се установи, че е повредена, счупена или още по-лошо - напълно неизползваема? В този момент може би сте започнали да си давате сметка за начина, по който пратката е била опакована и изпратена.

 

Това, ще си кажете, е само една пратка, но какво би станало ако изпратите по-голямо количество артикули, които при транспортирането си са били повредени? Това би довело до големи финансови загуби.

 

Не се отчайвайте, защото имаме решение, и то е – велпапето! Велпапето е изключително здрав опаковъчен материал, който ще „спаси“ стоката ви и няма да разочарова крайните ви клиенти.

 

Това предимство на велпапето важи за множество индустрии, защото то е проектирано така, че да предпазва продуктите не само отвътре, но и да бъде изключително издържливо на неблагоприятни външни условия.

 

 

Съхранение на хранителни продукти

 

 

В последните години велпапето става все по-популярен и предпочитан опаковъчен материал. Наскоро фирмите-производители „осъзнаха“ способността на велпапето да запазва свежестта, аромата, външния вид и вкуса на плодовете и зеленчуците за по-дълго време, в сравнение с опаковките от пластмаса. В допълнение, освен, че запазва продуктите по време на транспортирането, велпапето води и до увеличаване на срока им на годност, веднъж поставени на рафта в магазина.

 

Една от причините за запазване на продуктите, е, че велпапето не позволява на влагата да достигне до тях, благодарение на което те издържат по-дълго време, без да се развалят. Това свойство на велпапето е в плюс за всички – от производител до продавач. По-дългият срок на годност води до по-малко загуби на храна, като по този начин се увеличават общите продажби. Също така проучванията показват, че велпапето оказва положително влияние върху поведението на потребителите по време на пазаруване, но за това ще стане дума малко по-натам.

 

 

Запазване на целостта на продуктите

 

 

Компаниите и техните клиенти искат да се чувстват уверени, че продуктите се доставят правилно и с изключително внимание. Предимството на опаковката от велпапе е възможността за добавяне на подложки (аеропласт, опаковъчна хартия и др.) към опаковките, както и гъвкавост по отношение на дизайна. Това предоставя на компаниите по-големи възможности, като не ги кара да се примирят само с един основен дизайн, който не може да бъде персонализиран и да транспортира и съответно да защити продуктите по най-добрия начин.

 

 

2.     Увеличаване на удовлетвореността на клиентите, чрез дизайна

 

 

Гъвкавостта за дизайн, която предлага велпапето, позволява на компаниите да персонализират своите опаковки така, че да зарадват крайните си клиенти, независимо дали става въпрос за хранителен продукт, дрехи или електроника. Не е тайна, че опаковките могат да увеличат продажбите, а какво по-хубаво от това да имате атрактивна визия за продуктите си и в същото време да знаете, че те са добре защитени?

 

shtancovi-kutii-i-opakovki

 

3.     Велпапето комуникира философията ви за околната среда

 

 

Използвайки опаковки от велпапе за опаковане на своите продукти, компаниите много по-лесно биха могли да дадат гласност на своята загриженост и ангажираност към опазването на околната среда. Това създава впечатление в съзнанието на потенциалните клиенти и оказва значително влияние върху тяхното поведение.

 

 

Велпапето се рециклира лесно и може да бъде използвано отново

 

 

Не на последно място, тъй като велпапето е направено от възобновяеми и напълно рециклируеми ресурси, то е най-устойчивата алтернатива за опаковане на пазара. Използването на опаковки от велпапе, позволява на потребителите лесно да ги рециклират или просто да ги сгънат и съхранят за повторна употреба.

 

 

Научете повече за предимствата на велпапето пред обикновения картон тук.