Всички знаем, че когато става дума за опаковане на продукти за електронна търговия основната цел на всеки един бизнес е да защити максимално пратките си и те да пристигнат невредими при получателите си. Това обаче не означава, че не трябва да се помисли и върху външния вид на самата опаковка и как тя кара вашите клиенти да се чувстват. Както самият продукт, така и опаковката играе важна роля в изграждането на мнение за вашия бранд и не бива да бъде неглижирана.
Един от най-очевидните начини да направите вашата опаковка отличаваща се, е, като създадете персонализирана опаковка. Това може да се постигне чрез отпечатване на вашето лого, марка и всякакви други дизайни, специфични за съответния бранд. Също така, можете да въведете и сезонни опаковки и тук не говорим само за най-популярните като тези за Коледа, а и за такива насочени към летния сезон, например. Повечето компании нямат специализирани опаковки за летния сезон, нещо, което вие можете да използвате, за да изпъкнете пред конкуренцията. Разбира се всичко зависи от спецификата на вашия бизнес, но ако продавате дрехи например те сами по себе си са изключително сезонни и една кореспондираща на това опаковка би направила много добро впечатление у клиентите ви.
След като сте се погрижили за външния изглед на вашата опаковка е редно да обърнете внимание и на вътрешността ѝ. Уверете се, че това, което се вижда отвън напълно кореснпондира на това, което се вижда отвътре след отваряне на колета, особено ако продавате луксозни продукти или премиум версия на нещо! Тишу хартията е чудесен начин да добавите нотка на класа във вътрешността на колетите си, а и няма да повлияе особено върху цената на опаковката. Също така можете да помислите за добавяне на различни вложки към вашия колет. Те може да са най-разнообразни - обикновена благодарствена картичка, безплатни мостри, ваучери за отсъпки и други. Всички тези неща могат да допринесат за цялостното изживяване на вашите клиенти и да спомогнат за тяхното повторно пазаруване.
Това може да изглежда като нещо очевидно, но все още много компании го правят. Поставянето на предмети в кутии, които не са пригодени за тях и са прекалено големи не само повишава ненужно разходите ви, но и съществува риск от счупване или повреждане на самите продукти. Запълването на празните пространства с опаковъчна хартия или някакъв друг материал може да предотврати повреди по продуктите, но все пак няма да изглежда добре, а и ще затрупате клиентите си с ненужни опаковки.
Няма по-изнервящо нещо за клиентите от това да губят време в разопаковане, особено когато нямат търпение да видят покупката си. Кутиите и пликовете със самозалепващи се ленти са чудесно решение в този случай, но ако те не отговарят на критериите ви за опаковка на вашите продукти, се придържайте към горния ни съвет, а именно да не използвате излишно количество опаковъчни материали.
Това бяха нашите 4 лесни начина, чрез които можете да подобрите потребителското изживяване и да оставите положително и трайно впечатление у клиентите си, чрез опаковките на вашите продукти. Ако имате нужда от съвет във връзка с опаковането ние от Packit.bg сме насреща! Свържете се с нас!