Електронна търговия – как да опаковате продуктите си

20 септември 2019
Електронна търговия – как да опаковате продуктите си

Правилното пакетиране на продуктите е от голямо значение за всеки онлайн бизнес. Ползите за вас и вашите клиенти могат да бъдат многобройни – намаляване на разходите в случай на повреда; по-ниски общи разходи за опаковане; по-ниски такси за доставка; или подобряване на удовлетвореността на вашите клиенти, когато разопаковат пратката си.

 

Защита на продуктите при транспорт

 

Един от най-важните аспекти при избора на опаковка за вашия продукт е нейната здравина. Една обикновена, но здрава опаковка е много по-добър вариант от опаковка, която е красива, но не може да предпази продукта!

Когато опаковате вашите артикули е важно да помислите колко крехки са те и съобразно с това да използвате подходящи защитни материали, като аеропласт или опаковъчна хартия. Добра идея е да залепите лента „Чупливо“ върху кутията, за да може куриерите или хората, които са отговорни за транспортирането на вашия колет да бъдат по-внимателни. Въпреки това нашият съвет е винаги да се подсигурявате и да добавяте допълнителна защита.

 

Съвет: Използвайте кашони от трипластно или петпластно велпапе за допълнителна здравина. Картонените опаковки не са препоръчителни, когато става дума за транспортиране.

От схемите по-долу можете да добиете представа за това, какви опаковъчни материали да използвате при опаковането на различни предмети.

 

 

Опаковане на чупливи предмети/ техника

 

 

opakovane-na-chuplivi-predmeti-i-tehnika

 

 

Опаковане на книги

 

 

opakovane-na-knigi-i-uchebnici

 

 

Опаковане на обувки

 

 

opakovane-na-obuvki

 

 

Опаковане на бутилки

 

 

opakovane-na-butilki

 

 

Създаване на по-добро преживяване

 

След като се уверите, че опаковката е достатъчно здрава е време да помислите как да пакетирате продуктите си по начин, по който ще се подобри цялостното изживяване на вашите клиенти. Когато сте малка компания и тепърва стартирате своя бизнес можете да използвате принтирани етикети, които ще добавят по-голяма персонализираност на вашите опаковки. Когато се разрастнете можете да помислите за брандирани кутии, опаковъчни пликове, ленти и всякакви други опаковки или опаковъчни материали, които биха подсилили марката ви и биха направили вашите колети по-запомнящи се.

За да покажете на вашите клиенти, че са важни за вас можете да добавяте благодарствена бележка или безплатни мостри (ако продавате козметични продукти например), за да се почувстват ценени и да ги насърчите да се върнат при вас в бъдеще. Хората много често правят покупки въз основа на емоционален избор, затова си струва да се съсредоточите в тази област, за да стимулирате продажбите си в дългосрочен план.

Можете да подобрите изживяването на клиентите ви, като използвате пликове със самозалепваща се лента. Често хората са нетърпеливи да отворят покупката си и искат това да стане по най-бързия възможен начин. Затова този вид пликове са много подходящи – не създават излишно напрежение и не губят от ценното време на вашите клиенти.

 

Запазете ниски разходите си за опаковъчни материали

 

Поддържането на разходите за опаковъчни материали ниски е един от най-големите приоритети на фирмите и особено на тези за онлайн търговия. Всяка допълнителна опаковка увеличава разходите за всяка продажба. Това е важен фактор, който трябва да се вземе под внимание, когато мислите как да опаковате продуктите си. Добрата новина е, че не е нужно да правите компромис с качеството, за да намалите разходите си.

Небрандираните опаковки са чудесен начин да спестите малко пари, а в сравнение с брандираните им еквиваленти често разликите са минимални. Разгледайте нашите предложения тук, а ако се нуждаете от кашони и/или кутии по поръчка можете да се свържете с нас и ние ще ги изработим за вас!

Независимо дали управлявате малък бизнес или сте част от голяма международна компания, която изпраща колети по цял свят, е важно да опаковате продуктите си правилно. Уверете се, че мислите за нуждите на продуктите си и приспособявате опаковките си към тях и не забравяйте, че можете да използвате опаковките като част от маркетинговата си стратегия на достъпна цена!